Followers

Thursday, January 21, 2010

Kau sempit ! Aku pun sempit jugak ! ngeh~



Ape yang sempit nyer nih ? Duit ? Otak ? Poket ? Hati ?
Haaa yang tuh kita x tahu. Tapi kekadang sempit la jgk. hahaha.
Ibu aku salu pesan kt aku. untuk tak mahu kesemputan duit.
belanja la dengan berhemah. Budayakan amalan menabung. Berbelanja ikut keperluan. Bukan ikut kemahuan.
Cewwaahh~
Dah mcm pakar kewangan la plak. hee.
Xpe². Berangan kejap. InsyaAllah betol² jadi ke ? Sape tw kn ?
Aminnnnn.



Dah². Merepek je. Aku nk cite tadi kotwg td aku g ygk cite adnan sempit. Huu. Sumpah cite tuh best. Huu.

Gelak gile² jer. Tp jujur aku ckp, pada pendapat aku la kan, cerite tuh x sesuai untuk ditonton oleh semua lapisan masyarakat. Heee. Sbb ade unsur² 18 SX sket. Kang kalo bdk² yg x cukup umur tgk, rosak pale otak dowg tu sume. Huu.

Tp pape pun, citu mmg x dinafikan best. Wawa tuh lawa. Suare die nyanyi pun sdp jgk dow. Huuu.

Ske tgk die. Hik3. Gatal sekejap. Opsss. Haha. X de la. Buah ati aku lg lawa ok ! dush². I lap “die” =)))



Lotsa heart,

Cik zaki



No comments:

Post a Comment