Photobucket

Followers

Wednesday, January 6, 2010

cerita aku

hello.
assalamualaikum warahmatuallahiwabarokatuh. =')
huuu.


pd td aku ajak iwan g skola.
nk g amek sijil behenti sekolah.
bayangkan. aku abes skola 2008.
nw da 2010, sijil behenti pun x dpt lagi.
hampeh tol.
kerani sekolah tuh ye² je ckp nnt die call kalo da siap.
da setahun sy tggu kak.
sbrr jela. haihh.
last² pnt nk tggu.
g skola sndri. mls nk tggu akak tu call da.
mmg janji melayu btol. haihhh. ckp x serupa bikin.


sampai² sekolah kn.
Ya Allah.
terkejut gile.
da byk perubahan. huu.
mcm² yg da berubah. 
da de laluan berbumbung. da mcm² peraturan baru.
titibe timbul perasaan jeles skit.
npe masa zaman aku skola x de sume tuh?
hahaha.
redha jela.
wekk.


lps tuh teros g pejabat.
jmpe cikgu² lame.
igt lg dowg kt aku.
heee. terharu la.
syg cikgu byk².
heee.
da selesai amek sijil tuh.
g jmpe mama.
time g blk guru blakg, tgk da laen da.
nk msk segan plak. huuu.
call mama tanye kt mane.
die ckp die kt blk guru blakang tu la.
so g la jmpe die.
borak² la dgn die. ps tuh kan.
tiba² cikgu salinah dtg.
HAHHAHHAHA.
die teros perli aku.

cikgu salinah : "eyhhhhh². ade org tuh kan, da kawen x jemput kite pun"
cik zaki : "err. hahahaha. mane de la cikgu. tu saje²" (senyum². wink ! )

cikgu salinah : " elehh. yela tuh.cikgu bkn nk dtg sgt pun, tp bg la tw cikgu. kecik ati cikgu tw"
cik zaki : " hahahaha. nnt la cikgu. sy kawen btol², mst sy ajk cikgu punye la"
mama : " eyh npe nih ?" (mama blur)

cikgu salinah : " x de. nih ha bdk nih die ckp kt fb die da kawen."
mama : " laaaaa. rajen nyer akak maen bnde² tuh. sy mls nk lyn bnde cm tuh."
cikgu salinah : " alaaa saje je skali skale. jmpe student yg knl add je."
then dowg teros borak² la. aku pun mintx diri laaa.
x mw kco dowg nk borak.huuu.
tp b4 aku blek tuh.
tw x mama tanye aku ape?
mama : "arif. bdn awk da nmpk susut sket. tgk perut tuh diet eh "
cik zaki : "hahaha. a'ah ma. arif diet. mkn nasi skali sehari je."

hahahaha. 

lps tuh g kedai cik yam pulak.
tmpt lepak zaman mude² dlu.
huuu. 
mengimbau kenangan lame.
sedih plak. 
then tros g mcd. lpk dgn iwan kt sne.
da x ade arah tuju.
ish².


mm time petang tu plak.
aku, iwan dgn sowg kwn die g jogging kt taman tasik cempaka tuh plak.
ahah. semput. pancit je.
lame gle da x jogging. mane x semput.
sempat 2 round je pusing tasik tuh.
tu pun da x lrt.
haihh.
lemak byk sgt.
kah².


errr.
i think that all for today.
nyte guys.


lotsa love,
cik zaki

2 comments:

  1. erkkk.. x yah la nk jelous...
    dlu msa senior2 korg abis sek byk je kmudh yg korg dpt tp dorg x dpt...
    kita sma je... eehhh... mama 2 spe???
    ckgu zaidah ker????

    ReplyDelete
  2. anonymous : errr. haha. yela. baek. sy x jelous lg da. huhu. mm mama tu teacher mazlina.

    ReplyDelete