Photobucket

Followers

Saturday, March 13, 2010

Karnival Sungai Klang 2010



Hari ni bangun awal. Asl bgn awl ??
Sebab nak pergi Klang. Kami kena berkumpul pukul 5.00 pagi plak. 
So dengan sejuk-sejuk tu la aku gagahkan diri gi jugak. Huhuhu.
So dalam pukul 5.45 kami pun gerak la le Klang.
Sepanjang perjalanan tuh aku serious mengantuk. rasa macam nak tido !
tapi nta la. macam-macam bermain di fikiran nih.
x boley nak tido.
Ya Allah.
Kuatkanlah semangat ku nih.
Semoga aku dapat menempuh segala cobaan dan rintangan ni dengan tabah.

Sampai je dekat Klang tuh.
Aku tengok dah ramai dah orang. huhu.
Lepas sampai tuh kami teros pegi solat subuh dulu.
Then teros daftar and buat streching (betul ke eja macam tuh ? ) haha.
Lepas tuh lepak² tgk orang buat senaman.
da taw nak lari. tapi x buat pun regangan.
Pandai betul. hahaha.

Err.. tepat pukul 9 a.m kami dilepaskan.
Patutnya start pukul 8.30 a.m. 
Tapi tunggu Sultan Selangor. Tu lambat lepas tuh. huhu.
Tak kesah lah semua tuh. huhu.
Sejauh 10km aku berlari tanpa henti, tanpa kenal erti penat,
Dan akhirnya.... Tepat pukul 10 a.m aku pun sampailah kegarisan penamat.
Sejam dow aku lari ! Macam tak percaya !   T-T 
Aku orang yang kelima sampai la. ( kalau kira wakil kuis) HAHAHA.
Kalau kira wakil keseluruhan. Aku nta no ke bape ratus da. huk3.

Tapi pape pun.
Walaupun penat gilee. Kaki ni macam nak tercabut je..
Ini satu pengalaman yang bermakna lagi berharga.  =)
Tapi sampai-sampai bilik memang terus pengsan la wey.
Kaki kejang semacam jerr. Hahaha.
Tadi dalam bas pon dah pengsan. huu.
Credit to driver bas sebab hantar kami sampai 1st Cafe.
Bas lain hantar sampai bulatan antarabangsa je.
Kesian je dowg tuh kena berjalan. huhu.
Pape pun. Im really enjoy today.
=)))


Lotsa lOve,
Cik Zaki


No comments:

Post a Comment