Photobucket

Followers

Tuesday, March 1, 2011

macam - macam ragam manusia

Bismillahirahmanirrahim.

Manusia... Manusiaaa.. Manusiaaa..
Memang macam-macam ragam. Macam-macam kerenah.
Kadang-kadang tu kita sendiri pun tak faham taw. adoi.
Actually aku nak cerita something. Tadi aku pergilah 7E. Nak beli top up.
Satgi ade satu pakcik nih......

Pakcik : Dunhill 20 dik.(hulur duit)
Cashier : Ok bang (scan harga then bg rokok)
Then pakcik tu pun dengan "bega" nyer keluarlah dari 7E tuh. Tapi Tiba-tiba dia patah balik... Kenape ??

Pakcik : Dik, mintak tukar boleh ?? Rokok nih bulan 1 punya la. Bulan 2 ade tak ?
Cashier : Err.. jap ye bang. (cari-cari). Alamak bang. Sorry la. Takde la. Yang paling baru smpi pun bulan 1.
Pakcik : Hmmmmm ( muke tension) Tak pe la. (terus blah)

THE END.

Aku tengok je pakcik tadi. Hati berkata-kata. Ape yang hati aku kata ? haha.
"Sengal jugak pakcik nih ! " Takut nak hisap rokok yang lama.
Ape dia ingat kalau hisap rokok baru tak bahaye ker?? adoii.
SAMA jela effect dia pakcik oii...
Pelik-pelik ja aku tengok. Tapi nak buat macam mana kan ??
Lain orang, lain cara. lain pendekatan, lain pendapat. Huhu.
Tapi ape pun, mintak-mintak lah aku tak kan terjebak dalam benda-benda macam ni.
Tak sanggup eden. Eden sayang diri ni haa. Hihi 





Soooo mari kta sahut seruan kerajaan !!
"SAY TAK NAK !"

"Rokok boleh membawa maut ! Ingatlah orang tersayang ! Majulah sukan untuk negara !"

Lotsa TAKNAK !
Cik zAki

No comments:

Post a Comment