Photobucket

Followers

Sunday, October 3, 2010

Fanatik sangatt kott. =)



Bismillahirrahmanirrahim


Sebenarnya aku takde benda menarik pun nak story.
Tapi tadi masa semayang jumaat. Aku terjumpalah seorang mamat nih.
Tengok dari gaya, pergh. Matang babe ! muke da macam model pun ade,
Tapi tapi tapi yang kelakarnya. Kenapa dia pakai baju Upin & Ipin ????
Haaa yang tu kite x taw. ngeh3



Aku ingat budak-budak je suka kartun tuh sampai fanatik sangat beli-beli baju dia.
Ini bukan kata budak lagi dah. Da boleh jadi bapak budak da pun. 
Tapi pakai baju Upin & Ipin lagi, Hahahaha. Yang nih kelakar. Kui3.
Tapi bila fakir-fikirkan balik. Ape salahnya ?? Kartun nih kan universal. 
Even ibu aku pun dia cakap dia suke tengok kartun “POPEYE & DONALD DUCK”. Huhuhu.
Serioustly tak tipu dong. Ibu aku yang cakap sendiri. Hihi.
And aku pun apa kurangnya. Aku paling minat kartun “Avatar- The Last Air Bender”.
Kartun mitos-mitos nih bagi aku sangat menarik. Sesuai untuk release tension.
Trust me ! Try la tengok kartun-kartun nih. Bley restkan minda. Heee.
K la. Selamat mencuba ya. Tata titi tutu~


kartun bodo². tapi tak bosan tengok. popeye !


  Hok ni pulok, fav katun kawe. tok leh miss lasung. gedebe~


Lotsa addicted
Cik zAki

No comments:

Post a Comment