Followers

Tuesday, February 9, 2010

Genap sudah hari ini.


Alhamdulillah.
Itu ucapan yang mampu aku lafazkan.
Terima kasih Ya Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Kerana dengan izin dan limpah kurniaMu aku masih bernyawa pada hari ini.
Hari ini. 9 February 2010. Genap usia aku 19 tahun. Fuhhh !
Macam tak percaya dah 19 tahun aku hidup kt muka bumi ini.
Terima kasih Ya Allah kerana masih memberi aku peluang untuk hidup di atas muka bumi Mu.

Buat Ibu tersayang, Azizah Bt Hassan.
Terima kasih IBU. Terima kasih sbb lahir dan besarkan abg selama 19 tahun. Terima kasih kerana menjaga abang selama nih. Abg rasa bertuah dan bersyukur dapat ibu yang memahami dan penyayang.
i loveee youuu ibu ! love youuu banyak-banyak ! muah ! muah ! muah !

Buah Ayah tercinta, Che Ghazali B Omar.
Terima kasih AYAH. Terima kasih sbb untuk segalanya. Terima kasih untuk segala nasihat dan teguran yang ayah berikan untuk abg. InsyaAllah abg akan sentiasa igt apa yang ayah pesan tuh. Abg bangga jadi anak ayah. i loveee youu ayah ! love youuu banyak-banyak ! muah ! 

Buat Rakan-Rakan.
Terima kasih kawan-kawan sbb wish birthday aku. Ingat jugak korang birthday aku kan ? Hee~
Terharu je.  Korang memang sahabat aku dunia akhirat ! Sayang korang semua. 
Semoga persahabatan kita akan berkekalan sampai bila-bila.
Pada Housemate kuh. Thanx sangat-sangat buat suprise td.
Ye² je si Hafeesz kejot suro bangun. Kata dah maghrib. Dengan mamai-mamai aku keluar.
Sekali keluar tengok-tengok nape gelap jer kat luar. Rupe-rupenya.
Ada kek and dorang nyanyi happy bufday rmi-rmi ! OMG ! Sumpah Terharu gileeeeeeee !
Korunk mmg rock ! Terbaekkk dari ladang la weyyyyy. muahxx ! Hak3.
Sayang korang sangat-sangat !


Aku harap dengan meningkatnya umur aku nih akan mematangkan aku lagi.
Tak boley jadi cam budak-budak lagi. Dah tua dah. malu skit arif oii,
hihihih.

lotsa happy and lovely,
cik zaki ='*





No comments:

Post a Comment